Evropa u traganju za kvalitetnijom nastavom matematike

Štampa

 

Evropske zemlje su odlučile napraviti zajedničke korake ka unaprjeđivanju nastave matematike. Za početak će razmotriti faktore za koje se smatra da bitno utiču na uspjeh učenika, od načina izvođenja nastave profesora matematike do pitanja kao što su to kognitivne sposobnosti samih učenika.

"Bilo bi odveć naivno pretpostaviti da je entuzijazam sam po sebi dovoljna garancija uspjeha budući da u nekim zemljama gdje je enuzijazam za učenje matematike na niskom nivou studenti postižu relativno dobre rezultate, naravno, vrijedi i obrnuto" rekao je Paul Andrews sa Cambridge univerziteta.

 

"Jedan od problema obrazovanja u Engleskoj", istakao je Adrews, " je da se studentima matematika predstavlja kroz postupan i fragmentiran (izidijeljen) koncept predavanja dok se sama tema rijetko vidi kao jedinstvena cjelina sastavljena iz više međusobno povezanih dijelova koje treba proučavati. Istovremeno u zemljama, kao što je to npr. Mađarska, studentima je matematika predočena kroz jedno cjelovito i intelektualno vrijedano izučavanje sa veoma malo eksplicitnog interesa za aplikacije samog predmeta, a instovremeno sa dosta entuzijazma za logičko promišljanje i rješavanje problema. Dalje, predavanja matematike su više od običnog sadržaja. Studenti obično bolje napreduju kad rješavanju problema prilaze kolektivno umjesto u izolaciji. Ova ideja je suprotna percepciji koja se manifestira u školama Velike Britanije gdje individualci uče matematiku kroz međusobno takmičenje."

 

Nova evropska aktivnost unaprjeđivanja izučavanja matematike je zasnovana na radionicama nazvanim "Važnost matematičke naobrazbe" održane na Cabridge-u u Januaru ove godine pod pokroviteljstvom Evropske naučne fondacije.

 

 

Izvor: Evropska naučna fondacija, 30. Avgust 2008g.

Share this post
FaceBook  Twitter