Opsežno istraživanje je pokazalo da učenici bolje znaju matematiku što su nastavnici kvalitetniji. Način izvođenja nastave, a ne knjige ili tehnologija, u najvećoj mjeri doprinose boljim rezutatima kod savladavanja matematičkog gradiva.
"Rasprave o reformi u nastavi matematike do danas su se uglavnom odnosile na nastavni plan i program umjesto na profesionalni razvoj predavača," rekao je Robert Slavin iz Centra za reformu školstva sa Johns Hopkins univerziteta. "Istraživanja ipak pokazuju da nivo matematičkog znanja učenika manje ovisi od nastavnih planova i programa nego od načina sprovođenja istih."
Slavin i Cynthia Lake su pažljivo proučili čitavo tuce eksperimentalnih studija koje su procijenili te međusonbno uporedili efikasnost knjiga i instrukcija koje uključuju moderna pomagala kao što su računari sa faktorom profesionalnog razvoja samog nastavnika u poboljšanju matematičkog znanja srednješkolaca. Uvidjeli su da ubjedljivo najbolje rezutate daje i da je ključni faktor uspješnog nastavnog procesa kod usvajanja matematičkog znanja upravo kontinuirani profesionalni razvoj samog predavača. Naravno da i ostali faktori u kombinaciji jedan sa drugim mogu doprinijeti da rezultati budu još bolji.
Rezultati su objavljeni u članku "Efikasni programi elementarne matematike: najuspješnija sinteza" u septembarskom izdanju četveromjesečnog magazina "Review of Educational Research" objavljenog od strane Američkog udruženja za istraživanje obrazovanja.
Izvor: Johns Hopkins univerzitet, 4.Decembar, 2008g.