Nezadovoljavajuća matematička pismenost britansko društvo košta više od 2,4 milijarde funti godišnje. Do ovog rezultata je došla računovodstvena firma KPMG u svom najnovijem izvještaju "The Long Term Costs of Numeracy Difficulties" (link na .pdf dokument).
Prema izvještaju oko 33 000 britanske djece svake godine završavaju osnovnu školu sa veoma lošim matematičkim znanjem. Ovaj deficit posljedično vodi do 7 miliona odraslih osoba čije su matematičke vještine na, ili čak ispod, nivoa matematičkog znanja devetogodišnjaka. Prema izvještaju ovakvo stanje će uzrokovati dogoročna velika izdvajanja u socijalne fondove koja čak mogu doseći i 44 000 funti po osobi starosti do 37 godina.
U izvještaju je podcrtana puna podrška kampanji pod nazivom "Svakom djetetu dati šansu" koja podstiče lokalne firme da prilozima do 12 000 funti godišnje u naredne tri godine materijalno pomognu programe obuke koji uključuju i kreiranje i distribuciju CD-ova i kompjuterskih igara sa matematičkim sadržajima. Barclays Banka se obavezala uložiti 1,2 miliona funti u strukturu za kooridiranje ovog programa i za uspostavljanje sistema sponzoriranja osnovnih škola od strane 20 lokalnih banaka.
Rezultati KPMG-ove analize su potpuno sukladni američkom istraživanju (vijest nedavno objavljena i na našem portalu) prema kojem je u SAD-u matematičar "najkvalitetnija" i najbolje rangirana profesija.
"Rezultati ovog tipa skreću pažnju na problem imidža matematike kao znanosti: postoji veliki raskorak između onog što prosječan čovjek misli o matematici i onoga što ona zapravo jeste" istakli su u Plus magazinu. "Brojne su inicjative u zadnjih nekoliko godina kojima se želi promijeniti upravo ovakav imidž i način razmišljanja tako da će nepoznavanje matematičkih vještina u budućnosti biti neprihvatljivo na isti način kao i klasična nepismenost".
Izvor: Plus, 13.Januar 2009 godine