Za učenje aritmetike neophodne su godine učenja. Novo istraživanje pokazuje da ovo učenje uzrokuje masovnu reorganizaciju moždanog procesa vezanog za razumijevanje matematičkih simbola.
Daniel Ansari sa univerziteta Western Ontario, ekspert za praćenje djece sa diskalkulijom, je zajedno sa svojim kolegama nedavno objavio rezutate svojih istraživanja na godišnjoj konferenciji "Društva za neuroznanost" u Washington-u. "Rezultati naših istraživanja pokazuju da se fundamentalni način na koji mozak obrađuje brojeve mijenja u funkciji iskustva i samog razvoja", rekao je Ansari za Science News.
Studija je uključivala 19 djece od 6 do 9 godina i 16 osoba starosti od 18 do 24 godine. Njihov zadatak je bio da odrede veći broj koji su predstavljeni u parovima sa vrijednostima između 1 i 10. Nakon ovog testa učesnici su od parova nizova, sačinjenih od kvadrata čiji se broj kretao od 1 do 10, trebali da odrede koji niz ima više kvadrata. Za vrijeme izvođenja testova moždana aktivnost učesnika je mjerena MRI skenerima.
Odrasli su imali bolje rezultate na ovim testovima, ali im je kao i djeci bilo potrebno više vremena kad su poredili brojeve ili nizove sa bližim vrijednostima. Uočeno je da kod mlađih ljudi (ali ne i kod djece) prilikom rješavanja ovih testova sa bližim vrijednostima dio parietalnog korteksa ima povećanu aktivnost.
Izvor: Science News, 20 Novembar, 2008g.