Sa matematikom što ranije ...

    
     Američko Nacionalno vijeće za istraživanje je pokrenulo inicijativu kojom se predlažu instrukcije iz matematike još u ranom djetinjstvu. Izvještaj naslova "Učenje matematike u ranom djetinjstvu: Put ka izvrsnosti i potencijalu" predlaže profesionalniji pristup izobrazbe i razvoja nastavnika matematike kao i strožije procedure dobijanja licenci za neko od zvanja instruktora matematike.
 

     Činjenice govore da djeca još u ranom djetinjstvu, dok su još bebe, o svijetu koji ih okružuje razmišljaju na matematički način. Već sa deset mjeseci bebe razlikuju dvočlani od tročlanog skupa. Mala djeca tokom svog odrastanja neformalno i spontano  nastavljaju sa razvojem matematičkih vještina pa tako recimo broje igračke ili prepoznaju oblike kao što su kvadrati, trouglovi i krugovi.


     Navedeni izvještaj preporučuje da instruktori i učitelji  aktivno nadograđuju dječije prirodne sposobnosti tako što će se više fokusirati na dvije matematičke oblasti. Prva je razumijevanje koncepta brojeva koja obuhvata brojanje, odnos veličina kao i računske operacije sabiranja i oduzimanja. Drugu oblast čine geometrija, mjerenja i osjećaj za prostor.


     Prema Christopher T. Cross-u, koji je presjedavajući vijeća, razvijanje matematičkog rezonovanja i sposobnosti rješavanja problema vodi ka uspjehu u svakodnevnom životu, naročito kad je u pitanju razvoj poslovne karijere.
 






Izvor: Američka Nacionalna akademija nauka, 2. juli 2009.
Share this post
FaceBook  Twitter  

Please publish modules in offcanvas position.