Tridesetosmogidišnji srednjoškolski nastavnik Amir Abo Shaeer je motivirao i uticao na stotine učenika, posebno djevojaka, da se zainteresuju za izučavanje nauke, matematike, tehnologije i inžinjerstva. Iz ovog razloga je nagrađen MacArthur stipendijom.
On i 22 druga dobitnika, u 2010 godini, će tokom narednih pet godina od John D.&Catherine T. MacArthur fondacije. dobiti 500 000 američkih dolara.
Godine 2001 Abo-Shaeer, nakon svog profesionalnog angažmana na mjestu mašinskog inženjera u oblastima vazduhoplovstva i telekomunikacijama, počinje predavati u srednjoj školi Dos Pueblos u Santa Barbari (Kalifornija, SAD). Sa svojim novim profesorskim zanimanjem, on razvija nov i efikasan instruktivni program: Dos Pueblos Engineering Academy (DPEA) , to je naučni nastavni plan koji integriše matematička, inžinjerska i znanja iz fizike.
Abo Shaeerova sposobnost da motiviše đake, kombinovana sa njegovim entuzijazmom za naučnim obrazovanjem, je promjenila stavove đaka prema matematici i nauci. U članku na službenoj stranici MacArthur fondacije, se navodi „Sad od ukupnog broja đaka gotovo polovina su djevojke, što je daleko iznad prosjeka na naprednim srednjoškolskim naučnim kursevima.“
Ovaj program takođe potiče vlastite projekte i specijalna takmičenja u dizajnu, konstrukcijama i prva takmicenja u robotici. I pored toga što se često susreću sa većim i bolje opremljenim takmičarima, timovi iz Abo Shaeerove akademije gotovo po pravilu trijumfuju na regionalnim, nacionalnim i internacionalnim takmičenjima.
„Nakon napuštanja inžinjerstva ovo je slijedeći korak na mom čudesnom putovanju,“ kazao je Abo¸Shaeer primajući nagradu (video):
Amir Abo-Shaeer je diplomirao 1996, magistrirao 1998 i doktorirao 2001 na Univerzitetu Kalifornija. Planira da uspostavi program obuke za instruktore koji su jednako zainteresovani za njegovu ideju. Stipendije John D.&Catherine T. MacArthur fondacije se dodjeljuju svake godine, i to u prosjeku od 20 do 40 američkim građanima ili stanovnicima, bez obzira na godište učesnika, kao i interesovanja u bilo kojem polju nauke, „ tako da se na ovaj način u stvari nagrađuje kontinualan i napredan kreativni rad“, kako stoji u obrazloženju nagrade.
Izvor: The Boston Globe, 28. septembar 2010