Prema nedavno sprovedenom istraživanju roditelji bi svojoj djeci još u ranoj dobi trebali govoriti matematičkim jezikom budući da o tome može ovisiti njihov uspjeh u budućnosti.
„U radu sa standardizovanim testovima sa djecom koja još nisu ušla u predškolsku dob uočljive su značajne individualne razlike u njihovom matematičkom znanju,“ kaže Susan Levine (University of Chicago)
Navedeni zaključak iznesen je u studiji naziva „Šta sve podrazumijeva matematički razvoj djece?“, koja je objavljena u časopisu Razvojna psihologija.
Levine je pokazala da je česta upotreba riječi koje se odnose na brojeve jako bitna u njihovom napredovanju u školi, čak iako dijete ne razumije pravo značenje brojeva. Tako djeca, čiji su roditelji više spominjali brojeve u svakodnevnoj konverzaciji, bolje razumiju na koji način se brojevni pojmovi odnose, npr., na veličinu skupa.
Istraživači su snimili devedesetminutne sesije sa 44 djeteta i njihovim roditeljima u vremenu od četiri mjeseca. Levine je ukazala da su se korištene riječi, koje se odnose na brojeve, u datoj sedmici bile u opsegu od 28 do 1799 riječi.
Iako su i drugi istrazivači ispitivali rano učenje o matematici, tim na univerzitetu u Čikagu je prvi koji su analizirali interakcije roditelj-djete u njihovim domovima prilikom čega su često upotrebljavani brojevi u njihovim svakodnevnim razgovorima.
Iako su i drugi istrazivači ispitivali rano učenje o matematici, tim na univerzitetu u Čikagu je prvi koji su analizirali interakcije roditelj-djete u njihovim domovima prilikom čega su često upotrebljavani brojevi u njihovim svakodnevnim razgovorima.
Na ovom istraživanju pored Levine radili su i: Linda Suriyakham (Roger Williams University); Meredith Rowe (University of Maryland); Janellen Huttenlocher (University of Chicago); i Elizabeth Gunderson (University of Chicago).
Izvor: University of Chicago Press, 9.11.2010.