Roditelji bi o matematici trebali govoriti što ranije i što češće

    
     Prema nedavno sprovedenom istraživanju  roditelji bi svojoj djeci još u ranoj dobi trebali govoriti matematičkim jezikom budući da o tome može ovisiti njihov uspjeh u budućnosti.
 
     „U radu sa standardizovanim testovima sa djecom koja još nisu ušla u predškolsku dob uočljive su značajne individualne razlike u njihovom matematičkom znanju,“ kaže Susan Levine (University of Chicago)

     Navedeni zaključak iznesen je u studiji naziva „Šta sve podrazumijeva matematički razvoj djece?“, koja je objavljena u časopisu Razvojna psihologija.
 
     Levine je pokazala da je česta upotreba riječi koje se odnose na brojeve jako bitna u njihovom napredovanju u školi, čak iako dijete ne razumije pravo značenje brojeva. Tako djeca, čiji su roditelji više spominjali brojeve u svakodnevnoj konverzaciji, bolje razumiju na koji način se brojevni pojmovi odnose, npr., na veličinu skupa.
 
     Istraživači su snimili devedesetminutne sesije sa 44 djeteta  i njihovim roditeljima u vremenu od četiri mjeseca. Levine je ukazala da su se korištene riječi, koje se odnose na brojeve,  u datoj sedmici bile u opsegu od 28 do 1799 riječi.

     Iako su i drugi istrazivači ispitivali rano učenje o matematici, tim na univerzitetu u Čikagu je prvi koji su analizirali interakcije roditelj-djete u njihovim domovima prilikom čega su često upotrebljavani brojevi u njihovim svakodnevnim razgovorima.
 
     Na ovom istraživanju pored Levine radili su i: Linda Suriyakham (Roger Williams University); Meredith Rowe (University of Maryland); Janellen Huttenlocher (University of Chicago); i Elizabeth Gunderson (University of Chicago).

 
Izvor: University of Chicago Press, 9.11.2010.
Share this post
FaceBook  Twitter  

Please publish modules in offcanvas position.