Primjena umjetnosti u poboljšanju matematičkog obrazovanja slabovidne djece


     Istraživanja pokazuju kako se djeca sa oštećenim vidom, budući da slabovidnost predstavlja dodatni problem u učenju matematike, u svom daljnjem obrazovanju ne bave naukom, tehnologijom, inžinjeringom i matematikom. Ljudi sa Ilinois univerziteta su odlučili promijeniti taj trend.

Sheila Schneider je prvi slijepi student koji će diplomirati na koledžu primjenjenih umjetnosti Ilinois univerziteta. Za svoju diplomsku izložbu kreirala je seriju malih skulptura na kojima su Nemeth-ovim pismom (jedna vrsta Brajevog pisma namjenjeno za zapisivanje matematičkih i naučnih simbola) zapisane matematičke jednačine.

,,Skulpture predstavljaju organske forme dizajnirane tako da ih u ruci mogu nositi djeca od sedam do deset godina, za njih su figurice i namijenjene", rekla je Deana McDonagh, profesorica industrijskog dizajna i vodeći istraživač projekta.

Samo u SAD-u je oko 17 miliona djece sa oštećenim vidom. Abakus je klasična alatka koju ova djeca koriste pri rješavanju matematičkih problema. Prema Schneider-ovoj ove metode su zastarjele i podstiču daljnu stigmatizaciju: "Umjesto starih metoda nastojimo osavremeniti i unaprijediti obrazovanja slabovidne djece. Nadamo se da ćemo uspjeti iskorijeniti staru ideju kako slijepa djeca moraju učiti matematiku uz pomoć abakusa zato što ne mogu pisati na papiru. Želimo ukloniti stigmu i razviti metod koji će matematiku ovoj djeci učiniti privlačnijom."
 

Izvor: Vijesti Ilinois univerziteta, 15 mart 2010.
Share this post
FaceBook  Twitter  

Please publish modules in offcanvas position.